Η κίνηση του αρχαίου χορού στις ελεύθερες σύγχρονες εμπνεύσεις του, από τον Νιζίνσκι μέχρι την Ισιδώρα Ντάνκαν, είναι επίσης μια έντονα κειμενοποιημένη έκφραση, στην οποία το μετρικό, στροφικό κείμενο, που επιβιώνει επειδή έχει παραδοθεί, δεν είναι παρά ο αρνητικός τυπικός καθρέφτης του χαμένου χορού. Μήπως αυτό το σωζόμενο κείμενο φέρει τα ίχνη και τις πιθανές απαρχές μιας εναλλαγής βημάτων, μιας εναλλαγής ορμής και πτώσης, ενός παιχνιδιού στο οποίο το ρυθμικό βάδισμα παίρνει όλες τις πιο στυλιζαρισμένες μορφές πτήσης; Φιλόλογοι, αρχαιολόγοι, μετρολόγοι, ηθοποιοί, επαγγελματίες της χορωδιακής ή ορχηστρικής τέχνης και λάτρεις της αρχαίας Μούσας συζητούν τις πρακτικές τους, τα όνειρα που τους οδηγούν να διασχίσουν το κείμενο σε αναζήτηση του χορού και την κίνηση για την εκπλήρωση του κειμένου.
The event is in English and French.

Ο μιλητές και τίτλος:
Philippe Brunet, PhD, Prof. at Universtié de Rouen-Normandie, ERIAC, director of Théâtre Démodocos
Les retrouvailles de la danse et du mètre, vingt ans après
François Cam, PhD, Université Marie et Louis Paster, CRIT, Choirmaster at the Chœur antique of Sorbonne University
Mélos et Choreia dans Antigone de Sophocle et la Première Olympique de Pindare
Linda Talatas, PhD, Paris 1 Panthéon-Sorbonne, Swedish Institute at Athens
Performing in the orchestra of Ancient Greek theaters: thoughts on actors’ footwear and ground composition
Susie Vusbaumer, PhD candidate, Université de Rouen-Normandie, ERIAC
Le temps, la danse et le drame
Gilles de Rosny, Prof. emeritus, LED, Université Paris 7
Une police de caractères pour indiquer les mouvements de danse et la musique associés à un texte.
Nicolas Lakshmanan-Minet, PhD, Université de Rouen-Normandie, ERIAC
Le trimètre iambique, du grec au français
Anne-Iris Muñoz, PhD, Université de Fribourg, CPGE Rouen
Le chœur des Sept à corps et à cris : chorégraphier l’Erinye du dedans.
Dominique Rebaud, choregrapher, researcher at Pôle Sup 93, director of Compagnie CAMARGO-Festival Danses Ouvertes
Des corps dansant dans l’écriture: De la Sardana à Médée de Philippe Brunet par le Théâtre Démodocos
Diane-Iris Ricaud, ENS alumna, dancer and choreographer at Théâtre Démodocos, independent researcher
Retour d’expérience d’une danseuse au sein de Démodocos : apprendre, comprendre, et reprendre la danse de chœur, des Suppliantes à Médée.
Robert Emil Berge, Postdoctoral Fellow, Vitenskapelig Høyskole
Aristophanes’ Nocturnal Frogs
Για να παρακολουθήσετε τη συζήτηση μέσω Zoom εγγραφείτε στον σύνδεσμο:
https://us02web.zoom.us/meeting/register/eOdbKpKUROipUXp9A3rfqg